Followers


kLAu suKa LiKe C ni

aNdI sYaIrAh RaBiaTuTaDaWiaH

Thursday 5 May 2011

TiMe MasIh KeCiL..Hehe

                     Nie time 3 thn...dlm kereta ayah..
Huhu...nie time masih kecil Comel ka????
Saya nie masih kecil dulu Kuat nangis,Becok,CeLEdAK....haha
Saya masih ingat lagi dulu time saya umur 3 atau 4 Tahun kalu x silap,saya pegang pen merah..lepas tu saya coret kaki saya guna pen merah tu..tiba-tiba.....adui....saya menagis x henti-henti.. haha....
Saya ingatkan kaki saya berdarah..haha!!!...Sampai mak saya pulang rumah saya masih lagi menagis ....
Lepas tu...abang saya pula yang kena marah oleh ibu saya sebab ibu saya ingatkan abg saya yg kasi nangis saya ...padahal....salah saya sendiri ..haha...sampai sekarang saya x bleh lupa cerita nie...!!!

                                    Yang mana lagi Cute???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...